عاشقی


معجزه عشق

عشق زیباست


صفحات قلبم
همه زیبایی نامت دارد
قلب من سردرش از نام تو
گلگون باشد
تویی آن ماه شب تابانم

**********

به خدا می دانم
جای تو
قلب مرا نیست خوشش
جای تو قلب خدا می خواهد
قلب تو
قلب زمان را بتپد

**********

چه کنم
من چه کنم
تو بگو من چه کنم
منکه شدم عاشق تو
عاشق غمزه و نازیدن تو
عاشق آن دو زبرجد سیه
عاشق نور دو دیده غمت
عاشق غنچه مخمور لبت
عاشق رنگ سپید حرمت

**********

عاشقم
من به خدا می دانم
که نباید بشوم عاشق تو
من نباید بشوم مانع تو
تو غزالی و گریزپای و چموش
تویی آن زهد جلال جبروت
تویی آن سروچمان معشوق
تویی آن قلب سکوت ملکوت

**********

تویی آن ستاره اقبالم
ولی افسوس که من نادانم
تو همه عاطفه ها در قلمت
بشوم شاه به زیر قدمت

 



نظرات شما عزیزان:

ﱢﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ tanhatarin_tanha ﱢﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢَ
ساعت6:10---20 آبان 1390
نگار جون
نگار جون
نگار جون
نگار جون
نگار جون
نگار جون
نگار جون
نگار جون
نگار جون


ﱢﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ tanhatarin_tanha ﱢﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢَ
ساعت5:16---20 آبان 1390
سلام اجی گلم.......................
خیلی این شعرت قشنگ بود اجی گلم واقعا زیبا بود بهت تبریک میگم
قلم شیوایی داری اجی گلم افرین
منتظر آپ های قشنگ بعدیت هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:,ساعت16:50توسط نگار | |